loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 445 دوشنبه 1393/04/02 نظرات (0)

کودک درونم خعععلی بیشور شده!!!..........تازگیا به ندای درونم شماره داه :|

 

مامانم مسافرته زنگ زده میگه:خونه رو تمیز کن شاید با خالت اینا بیایم!خبرنداره بعد از 2ساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم آخرش از آب گلدون خوردم!توقعاتی دارناااااا :|

 

من تا حالا دو بار شکست عشقی خوردم ،............دو بار هم مساوی کردم و سه بار برنده شدم... الانم با ۱۱ امتیاز تو رده پنــــجمِ جدول هستم! بچـه ها قول قهرمـانی نمیدم!:| ولی انشـــالله سهمیه آسیا می گیرمLike.

 

 

 

مغازه !!!!!جیگرکی- آقا یه سیخ جیگر چنده؟-هش تومن- آها. من یه دور بزنم بقیه جیگرارو هم ببینم، برمی گردم...

                                                                                                         

میگن توالت های جهنم توش پر سوسک بالدار گنده است فقط شیر آب جوش داره دمپایی همیشه خیسه شلنگشم همیشه رو زمین افتاده تازه فرشته عذاب پشت در واستاده هی در میزنه میگه زود بیا بیرون طول دسشویی ۲ متره درشم از بیرون باز میشه قفلم نمیشه درهای توبه هم اکنون بازه باز است....Like

 

از همراه اول پیامک اومد اگه از پیام های تبلیغاتی ماخسته اید، کافیست عدد 1 را به 7786 بفرستید، منم خوشحال فرستادم 1.یهو جواب اومد مشترک عزیز، دیدی آخرش گول خوردی، اکنون شما وارد سامانه فال حافظ شدید، هر پیامک هشتاد تومن!!! :((((

 

مباحث اساسی عید دیدنی:1-گیر دادن به زن نگرفتن پسرها2-خواستگار معرفی کردن به دخترها3-گیر دادن به بچه دار نشدن زوج ها4-تورم5-کلاه قرمزی

 

انصافا تخمه های آفتابگردون به مراتب با نظم و ترتیب بیشتری نسبت به انار یک جا نشسته!حیف که استعدادشون به چش نیومده!

 

بنده همچنان با این سن و سال با سایۀ خودم توی خیابون درگیرم که مثلا:من زودتر از اون برم یا بتونم پامو بذارم روش !:|

 

دو نوع مرد داریم...1- مردی که موبایلش قفل داره!2- مردی که وقتی مسیج براش میاد میگه من دستم بنده عزیزم،میشه برام بخونیش؟!!!!که امیدوارم دومی نصیب هیچکس نشه!چون صد در صد یک گوشی مخفی داره که خیالش از همه چی راحته

 

به بابام میگم: چقدر عیدی میدی امسال بهم؟میگه: چطور؟میگم: هیچی، میخوام روش حساب کنم.میگه: برو خدارو شکر کن امسال با این گرونیا هنوزاز خونه پرتت نکردم بیرون…:|

همسایمون برای دخترش پرشیا صفر خریده.....!!!!فک کنم دیگه وقتشه از تنهایی درش بیارم سایه ام رو سرش باشه!!!!

 

پسری که وسط تمرین تو باشگاه بدنسازی جواب تلفنتو میده...پسر نیست که ... " مرد زندگییییی"

 

این درسایی که آدم سر کلاس خوابش میبره،لامصب ساعتم انگار خوابش میبره :|نیم ساعت چرت میزنی نگا میکنی میبینی 5 دیقه گذشته :|

 

وقتی بچه بودم پسر همسایمون تنهایی توی باغچه شون ماشین بازی می کرد ، منم اونور با دخترا دکتر بازی می کردم حالا که بزرگ شدیم اون دکتر شده داره دخترا رو معاینه میکنه ، منم اینور تنهایی با یه ماشین مسافر کشی می کنم..فک کنم اشتباه شغلی رخ داده... :| :|


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2631
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 207
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 907
  • بازدید ماه : 3,034
  • بازدید سال : 77,375
  • بازدید کلی : 5,258,373