loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 342 یکشنبه 1393/06/16 نظرات (0)

 

لطیفه های جدید و خنده دار خفن

تو یه کافی شاپ تنها نشسته بودم روی یه میز دو نفره

یهو یه دختر خیلی خوشتیپ اومد گفت : “ شما تنها هستین؟

فاز عشوه و غمناک گرفتم گفتم خیلی وقته تنهااااااااااااام

گفت خوب من این صندلی رو ببرم اون ور صندلی کمه

لطیفه های جدید و خنده دار خفن

بابام با ماشین تصادف کرده

زنگ زده به من فحش میده

می گم چی شده ؟ میگه تصادف کردم

می گم چرا به من فحش می دی :

میگه :

وقتی تصادف کردم داشتم به تو فک می کردم

لطیفه های جدید و خنده دار خفن

استاد اومده سر کلاس میگه

بچه ها این درسه سختیه و عمقش زیاده

بد از اونور کلاس یکی شروع کرد به دست و پا زدن

استاد پرسید چی شد؟

گفت: دارم غرق میشم استاد کــــمک !!!! کـــمک !!!!

لطیفه های جدید و خنده دار خفن

پشت در مستراح های عمومی یه دکمه لایک هم بذارن

تا حداقل کامنت هایی رو که مینویسن لایک کنیم

فرق الاغ با کلاغ چیست ؟

.

.

کجا اومدی پایین ؟

من با کسی که فرق اینا رو با هم ندونه ، هیچ حرفی ندارم

جوک های جدید و خنده دار 93

مورد داشتیم دختره رفته پمپ بنزین

یارو بهش گفته آزاد یا دولتی

دختره گفته پیام نور

دونفر سکته کردن یک نفر غش کرده

جوک های جدید و خنده دار 93

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,311
  • بازدید ماه : 9,261
  • بازدید سال : 83,602
  • بازدید کلی : 5,264,600