loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 447 یکشنبه 1393/07/13 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام پاییز با لینک مستقیم و پخش آنلاین + متن آهنگ

ترانه : علیرضا مرتضی قلی , موزیک و تنظیم : علی عبدالمالکی

میکس و مسترینگ : پازل باند

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

 

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام پاییز

پاییز یعنی من تک و تنهام
یعنی تو رفتی تو دیگه نیستی
پاییز یعنی خش خش ِ برگا
آروم تو گوش ِ من میگه نیستی…

من با خودم قهرم بدون تو
بی تو دلم انگار یه مرگی شه
پاییز یعنی ابریه چشمام
یعنی دلم با گریه وا میشه..

وقتی که بارون از سر چترم سر ریز میشه
عاشقت میشم
تو نیستی و من بعد تو هر سال پاییز میشه
عاشقت میشم
وقتی خیابون خیس ِ تو بارون با هر بهونه
عاشقت میشم
توئه دیوونه نیستی ببینی منه دیوونه
عاشقت میشم..

  ♫♫♫

پاییز یعنی بغضو دلشوره
یعنی منو این حس ِ بد حالی
پرسه زدن تو این خیابونا
پاییز یعنی جای تو خالی…

پاییــز یعنی تو خیابونا
پرسه زدن بی هیچ منظوری
یعنی بگن بیچاره دیوونست
یعنی تو از دنیای من دوری..

وقتی که بارون از سر چترم سر ریز میشه
عاشقت میشم
تو نیستی و من بعد تو هر سال پاییز میشه
عاشقت میشم
وقتی خیابون خیس ِ تو بارون با هر بهونه
عاشقت میشم
توئه دیوونه نیستی ببینی منه دیوونه
عاشقت میشم..

 

دانلود با كيفيت 320

حجم:11مكگابايت


DOWNLOAD

دانلود با كيفيت 128

حجم:4.53مگابايت

DOWNLOAD


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 250
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 804
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 10,121
  • بازدید سال : 84,462
  • بازدید کلی : 5,265,460