loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 531 یکشنبه 1393/09/23 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ سجاد ظفری به نام مرد دیوونه

 هزاردستان | گیتار . آهنگ : صائم اسماعیلی | تنظیم : امیر حسین زاده

حجم فایل:3 مگابایت

 

 

DOWNLOAD


متن آهنگ مرد دیوونه
یه چیزی جا بزار حتی
یه تار موتو روی شونه
یه عطری که نفس گیره
واسه این مرد دیوونه
میری بسپار یه وقتایی
فقط تو خواب من جاشی
می خوابم به امیدی که
یه شب خواب خودم باشی
میری داغون اعصابم
میری ساکت رو میبندی
میگم خیلی دوست دارم
تو باز تو گریه میخندی
نبودی حال این مردم
 فقط گیتار میفهمی
منو یه کوچه ی بنبست
منو دیوار میفهمی
نبودی حال این مردم
 فقط گیتار میفهمی
منو یه کوچه ی بنبست
منو دیوار میفهمی
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
مریضم کرده بی خوابی
کلافم کرده این دوری
نمیفهمی که چی میگم
دلم تنگ میشه بد جوری
نبودی جای آغوشت
فقط زانو بغل کردم
همه گفتن نمیتونم
به آغوش تو برگردم

نبودی حال این مردم
 فقط گیتار میفهمی
منو یه کوچه ی بنبست
منو دیوار میفهمی

نبودی حال این مردم
 فقط گیتار میفهمی
منو یه کوچه ی بنبست
منو دیوار میفهمی
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 723
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,609
  • بازدید ماه : 9,559
  • بازدید سال : 83,900
  • بازدید کلی : 5,264,898