loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 356 جمعه 1393/08/09 نظرات (0)

 


سامانه افزایش بازدید و رتبه پارسیان رنک



سوالات کاربران مرتبط با روش بالابردن رتبه پیج رنک گوگل بوسیله سیستم افزایش بازدیده پارسیان رنک


 

در زیر نمونه ای از این سوالات را مشاهده می کنید

 

 - پیج رنک چیست؟

 

 - پیج رنک چه تاثیری در افزایش بازدید سایت ها دارد؟

 

 - کجا می توانم پیج رنک سایتم را ببینم؟

 

 - در برخی از صفحات سایت من پیج رنک عددی متفاوت است، چرا؟

 

 - پیج رنک خوب چه عددی است؟

 

 - چطور می توانم پیج رنک سایتم را زیاد کنم؟

 

 - شما چطور رتبه پیج رنک سایت ها را افزایش می دهید؟

 

 - آیا تغییر پیج رنک تنها یک عدد در هر دوره است؟ تغییرات بیشتری نداریم؟

 

 - بیشترین تغییر عددی که در پیج رنک توسط سیستم شما اتفاق افتاده چقدر بوده است؟

 

 - چه مدت طول می کشد که آثار استفاده از سیستم شما دیده شود؟

 

 - آیا افرایش رتبه پیج رنک گوگل و رتبه الکسا با سیستم و روش قطعی است؟

 

 - اگر این روش قطعی است چرا بقیه استفاده نمی کنند؟

 

 - آیا سایت ها و سیستم های مشابه دیگری در ایران فعالیت می کنند؟

 

 - سیستم های مشابه با سامانه پارسیان رنک چه فرقی دارند؟

 

 - چرا در آموزش گفتید از سیستم های مشابه پارسیان رنک استفاده نکنند؟

 

 - روش کلی و فرمول فعالیته سیستم پارسیان رنک برچه مبنایی عمل می کند ؟

 

 - هزینه ای که برای این کار دریافت می کنید چقدر است؟

 

جواب های سوالات بالا و دیگر سوالات را به همراه پاسخ آنان را مشاهده نمایید

س: پیج رنک چیست؟

 

ج: به طور خلاصه می توان گفت پیج رنک ( Page Rank PG یا Google Page Rank ) پارامتری است که توسط آن اهمیت یک صفحه اینترنتی تعیین می شود. هرچه این عدد (بین صفر تا 10) بیشتر باشد نشان دهنده اهمیت بیشتر آن صفحه است.

 


 

س: پیج رنک چه تاثیری در افزایش بازدید سایت ها دارد؟

 

ج: در هنگام استفاده از موتور جستجو صفحاتی که دارای پیج رنک بالاتری هستند جلوتر نشان داده می شوند. یعنی در سایت های مشابه آنهایی که پیج رنک بالاتری دارند احتمال حضورشان در صفحه اول نتایج جستجو بیشتر خواهد بود و لذا احتمال کلیک شدن بر روی آنها نیز بیشتر خواهد شد.

 


 

س: کجا می توانم پیج رنک سایتم را ببینم؟

 

ج: سایت های زیادی برای دیدن پیج رنک وجود دارند که با یک جستجوی ساده قابل یافتن هستند. اما ساده ترین روش و بهترین روش دانلود تولبار گوگل است که بعد از نصب، در بخشی از قسمت بالای بروزر شما نصب می شود و با باز کردن هر صفحه به سرعت پبج رنک نشان داده می شود.

 


 

س: در برخی از صفحات سایت من پیج رنک عددی متفاوت است، چرا؟

 

ج: پیج رنک همانگونه که از نامش پیداست مربوط به صفحات است. یعنی هر صفحه از سایت شما پیج رنک مختص به خود را دارد. لذا طبیعی است پیج رنک ها متفاوت باشد.

 


 

س: پیج رنک خوب چه عددی است؟

 

ج: طبیعتا پیج رنک هرچه بالاتر باشد بهتر است، اما در صورتی که بخواهید مقایسه ای داشته باشید، برای سایت های معمولی و تازه کار، پیج رنک های 3 خوب و بالاتر از آن عالی است. یعنی شما اگر یک سایت با پیج رنک 4 پایدار دارید، سایت بسیار موفقی دارید!

 

 

 

س: چطور می توانم پیج رنک سایتم را زیاد کنم؟

 

ج: پیج رنک تابعی از چند متغیر است که مهمترین آنها لینک به سایت شما از طرف سایر سایت ها است. البته پیج رنک سایتی که به شما لینک داده بسیار مهم است. اگر یک سایت با پیج رنک بالا به شما لینک بدهد به مراتب نتیجه آن بهتر از زمانی است که سایت های با پیج رنک پایین به شما لینک بدهند. پس سعی کنید به دنبال لینک از سایت هایی باشید که پبج رنک بالایی دارند.

 

جدیدا سیستم هایی وارده دنیای اینترنت شده اند که می توانند بصورت خودکار , بوسیله فرمول بازدیده بسیار بالا و آی پی  های مختلف باعث افزایش و بالارفتن رتبه پیج رنک سایت ها و وبلاگ ها آن هم در مدتی بسیار کوتاه و سریع می شوند.

 

سامانه پارسیان رنک با داشتن سه دامین و دیتابیس مجزا و تعداده کاربران بسیار بالا یکی از بهترین سیستم های افزایش آمار و رتبه پیج رنک در دنیاست

 


 

 

 

س: شما چطور پیج رنک سایت ها را افزایش می دهید؟

 

ج: سامانه پارسیان رنک به دلیل در اختیار داشتن اسکریپی کامل و کاملا اختصاصی و بهینه شده توسط تیم برنامه نویسی خود و داشتن تعداده بالای کاربران در روز ( در اصل داشتن آی پی  های مختلف ) و بالا بودن رتبه پیج رنک و الکسای خوده سامانه پیج رنک شما را بالاببرد.

 

توجه نمایید که در این گونه از سیستم ها که امروزه هرفردی بوسیله یک اسکریپ رایگان از آن و نصب کردن اسکریپ در یک هاست رایگان یک سایت افزایش بازدید برای خود دوروست کرده و آدرس هایی با پسوند و پیشوند که در انتها به رنک ختم میشود و همگی وعده افزایش بازدید و افزایش رتبه را می دهند به هیچ جایی نخواهید رسید بلکه بدست خودتان باعث حذف شدن آدرس سایت و اندکس های آن از موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل و یاهو خواهید شد.

 

اصلی ترین دلیل این حالت نداشتن کاربر به تعداده بالا و در اصل نداشتن آی پی  های مختلف بازدید کنندگان در زمان بازدیده خودکار

 

این گونه از سیستم های افزایش بازدید و رتبه بر مبنای ارسال ورودی برای سایت ها باعث افزایش رتبه می شوند و این حالت از نظره گوگل و موتورهای جستجو قانونی بوده و مشکلی نیست

 

اما اگر مثال روزی 1000 بازدید از سایت شما توسط 20 نفر شود ( 20 آی پی ) آن هم برای مدتی زیاد و هر روزه شما از نظره گوگل و موتورهای جستجوی معتبر و محبوب متخلف محصوب شده و از لیست آنها حذف خواهید شد

 

چون تعداده بالای بازدیده روزانه خود اصلی ترین دلیله اختصاص یافتن پیج رنک به سایت ها و وبلاگ ها از طرف گوگل خواهد بود

 

پارسیان رنک تعداده بالای کاربران خود را بوسیله تبلیغات بسیار زیاد و پور هزینه در هر ماه بدست می آورد و همین امر دلیل اصلی پیشرفت و موثر بودن 100 درصدیه سامانه پارسیان رنک شده.

 

بصورت ساده اگر بخواهیم توضیح دهیم ما کاربران عضو را در زمان بازدیده خودکار بصورت خودکار به سایت های عضو ارسال می کنیم و این حالت بصورت بازدیده واقعی انجام یافتن از سایت ها مصداق دارد

 


 

س: آیا تغییر پیج رنک تنها یک عدد در هر دوره است؟ تغییرات جهشی نداریم؟

 

ج: به طور معمول در هر دوره پیج رنک تنها یک عدد افزایش خواهد داشت. البته این در شرایطی است که پیج رنک بدون فعالیت خاصی و به صورت کاملا طبیعی افزایش یابد. در صورتی که فعالیت خاصی همچون فعالیت سامانه پارسیان رنک بر روی آن صورت گیرد طبیعتا افزایش پیج رنک تنها یک عدد در هر دوره نخواهد بود.

 

مابدلیل داشتن کاربران مختلف که آی پی  مختلفی را دارا هستند (داخل ایران و خارج ایران ) و در اصل ارسال بازدیدکننده بین المللی از نظر گوگل این حالت دریافت را بسیار بالاتر بوردیم

 


 

س: بیشترین تغییر عددی که در پیج رنک توسط سیستم شما اتفاق افتاده چقدر بوده است؟

 

ج: در دوره قبل و زمان تغیرات گوگل بروی پیج رنک ها در اتفاقی باور نکردی 8 سایت و وبلاگ از کاربران عضو و واقعا فعال از صفر به 4 رسید که مهر تاییدی بود بر قابل اعتماد بودن این روش و تضمین های ما به همه کاربران خود اما درصورتیکه به همه موارد و آموزش ها عمل نمایند

 

 

س: چه مدت طول می کشد که آثار استفاده از این روش و سامانه شما دیده شود؟

ج: تغییر جای صفحه شما در لیست نتایج موتورهای جستجو معمولا بعد از 2-3 هفته قابل مشاهده است.در رتبه الکسا تقریبا از همان روزه اول و دوم میشود شواهده پیشرفت را ببینید اما تغییر پیج رنک نیاز به زمان بیشتر و تعداده بالای بازدید آن هم بوسیله  آی پی  های مختلف دارد.


 

س: چه مدت طول می کشد که آثار استفاده از این روش و سامانه شما دیده شود؟

 

ج: تغییر جای صفحه شما در لیست نتایج موتورهای جستجو معمولا بعد از 2-3 هفته قابل مشاهده است.در رتبه الکسا تقریبا از همان روزه اول و دوم میشود شواهده پیشرفت را ببینید اما تغییر پیج رنک نیاز به زمان بیشتر و تعداده بالای بازدید آن هم بوسیله  آی پی  های مختلف دارد.

 


 

س: آیا افرایش پیج رنک با این روش قطعی است؟

 

ج: بله، گوگل دیتابیس های پیج رنک خود را در بازه های 2-3 ماهه به روز می کند. در صورتی که لااقل برای مدت یک ماه قبل از به روز شدن دیتابیس ها از این روش استفاده کنید حتما نتیجه مورد نظر را خواهید گرفت. البته لازم به ذکر است گاهی اوقات آپدیت دیتابیس ها بیش از مدت زمان ذکر شده زمان نیاز دارد به همین دلیل شما باید تا آپدیت شدن آنها برای دیدن نتیجه صبر کنید.اما همان تور که قبل تر گفته شد موارده دیگر را می توانید بسیار سریع تر از پیج رنک مشاهده نمایید.

 

در این حالت ورودی شما از موتورهای جستجو نیز ملاکی واضح خواهد بود.

 


 

س: آیا پیج رنک بعد از فعالیت نکردن و ارسال نکردن بازدید کننده پایین خواهد آمد؟

 

ج: بله، روش ذکر شده پایبند به تعداده بالای بازدیده روزانه آن هم بوسیله افراده واقعی ایرانی و خارج از ایران است و فقط درصورتیکه بدون این سامانه به تعداده بالای بازدید رسیده بوده باشید دیگر نیازی به سامانه پارسیان رنک نخواهید داشت ، یک روش زودبازده اما جهت پایداری نیازمنده ارائه سرویس مانند قبل دارد اما قدری کمتر از روزه اول.درصورت استفاده نکردن از سیستم پارسیان رنک بدلیل داشتن رتبه و جایگاه بالا هیچ وقت به رتبه قبل برنخواهید گشت اما بالاتر هم نرفته و کم کم به صفحات بالاتری در نتایج جستجو خواهید رسید.

 

ما در حال حاظر بسیاری از سایت ها و وبلاگ های معروف را در لیست همیشگی خود داشته و کاملا ساپورت میکنیم و رتبه آنان در حال حاظر کاملا وابسته به سامانه پارسیان رنک است.

 

هزینه ماهانه بسیار ناچیزی برای گرفتن سرویس همیشگی در مقابل درآمد حاصله از رتبه بالای این سایت ها و وبلاگ ها اصلا قابل فکر کردن و صحبت نیست

 


 


 

س: اگر این روش قطعی است چرا بقیه استفاده نمی کنند؟

 

ج: از کجا می دانید بقیه استفاده نمی کنند؟ بسیاری بعد از رسیدن به پیج رنک بالا و رتبه بالا در الکسا در صفحات اول نتایج موتورهای جستجو رسیده اند و در حال حاظر برای تبلیغات لینکی خود که فقط برای تبادل لینک با سایت های دارای رنک بالا استفاده میشود مبلغ حداقل 10 هزارتومان برای یک ماه را از افراده خواهان دریافت میکنند و لینک آنها را بصورت خالی و یا با یک خط توضیح  مدت یک ماه در سایت خود قرار میدهند

 


 

س: آیا مجموعه های دیگری در ایران به این کار فعالیت می کنند؟

 

ج: بله، تعداده بسیار زیاد و قارچ گونه که روزانه بر تعداده آنها افزوده می شود.آن هم بدلیل جذابیت داشتن این روش و سیستم آن

 

در بالا توضیحات کاملی در رابطه با سایت های مشابه افزایش بازدید و اثر گزاری معکوس این گونه از سایت ها را میتوانید مطالعه کرده و دلایل ما را خود امتحان و مشاهده نمایید. هیچ کدام به این صورت منسجم و ساختار یافته و تخصصی مشغول به این کار نیستند و اغلب بوسیله یک نفر که این سیستم را جالب دیده راه اندازی گشته اند.

 

 

 

س: هزینه ای که برای این کار دریافت می کنید چقدر است؟

 

ج: ارائه سرویس به وبمسترها و وبلاگ نویسان بر سه نوع خلاصه می شود

 

بصورت کاملا رایگان با مزایا و تعریف خودش

 

ما هانه 5.000 هزار تومان برای اعظا آن هم با مزایا و تعریف خودش

 

انواع مختلف پکیج با امتیازات و قیمت های مختلف و شرائت مختلف

 


 

س: آیا هزینه های دریافتی توسط سایت پارسیان رنک بالا نیست؟

 

ج: به هیچ وجه. شما برای یک تبلیغ ساده که مخاطبان کمتری به سایتتان ارسال می کند و یا تبلیغات لینکی که فقط برای ثبت شدن سایت یا وبلاگ خود در سایتی با پیج رنک بالاتر از شماست باید به مراتب هزینه بیشتری پرداخت نمایید.آن هم برای مدتی محدود و سفارش داده از طرف خودتان.پس با این شرائت و ارقام  قطعا و بدون تردید استفاده از این سامانه و این روش سود بیشتری برای شما دارد.

 

آن هم درصورتیکه از بخش رایگان استفاده نکنید چون ارائه سرویس کاملا بصورت رایگان می باشد

 

 

 


 

س: توضیحاتی در مورد سایت آلکسا یا الگزا (Alexa.com) می خواستم

 

ج: سایت الکسا یک سایت رتبه بندی سایت ها بر اساس میزان ترافیک مصرفی آنها است. به این معنی که متناسب با میزان پهنای باند مصرفی ، رتبه سایت را مشخص می کند. رتبه ها از 1 شروع شده و تا اعدادی حدود 10 میلیون ادامه دارد. در این سایت برعکس پیج رنک ، هرچه عدد پایین تر باشد بهتر است. یعنی رتبه هایی که به یک نزدیکترند سایت هایی با میزان بازدید بیشتری هستند. البته ذکر این نکته لازم است که لزوما ترافیک سایت تابعی از تعداد بازدید نیست اما برای بدست آوردن یک تقریب معیار خوبی است

 


 

س: آیا سیستم پارسیان رنک و روش کاره آن تاثیری بر روی عدد آلکسا دارد؟

 

ج: یقینا بله، در قسمت های بالاتر و سوالات قبل تر روش کلی سیستم را گفتیم که بر ارسال تعداده بالای بازدید و ارسال بازدیدکننده واقعی ( آی پی ) عضو در این سامانه تکیه دارد. در این حالت با نزدیک شدن سایت شما به نتایج اول جستجو، میزان کلیک بر آنها بیشتر و به طبع ترافیک سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت.

 

 

 

 

 

 

 

س: آیا آدرس های مشابه برای شماست؟

سامانه پارسیان رنک وابسته به شرکت ر

 

ایان لینک پارسیان بوده و مانند دیگر سایت های معتبر و معروف در عرصه اینترنت با موضوع ابزارها و روش های افزایش بازدید در حال سرویس دهی به وبمسترها و وبلاگ نویسان فارسی زبان است . از این رو سایت ها و وبلاگ های نوپائی با آدرس ها و نام های مشابه می خواهند خود را وابسته به ما نشان دهند تا بتوانند از اعتبار و خوش نامی پارسیان رنک که بوسیله کاربران خود بدست آورده سوء استفاده کرده تا شاید کاربران به آنها اعتماد کرده تا شاید پولی را از این راه و حالت بدست بیارند.

ما با هزینه های بالایی برای هر ماه بصورت گسترده تبلیغات می کنیم تا با داشتن تعداده بالای کاربره جدید برای سیستم افزایش بازدیده پارسیان رنک تعداده ارجاعات مختلف به وب سایت کاربران خود را افزایش دهیم تا هم بسیار بیشتر مفید بوده و سریعتر کاربران را به رتبه مناسب و بالایی برسانیم.نه اینکه با ارجاع چند نفر به تعداده زیاد در هر روز آن هم تکراری که همان  ( آی پی ) شناخته میشوند به سایت ها و وبلاگ ها بجای بالابردن باعث پایین امدن و حذف شدن کلی آنها از گوگل و یاهو شویم.

منبع:http://parsiyanrank.com

گردآوري:سي خنده|سرگرمي و تفريحي,علمي,خبري,آموز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 197
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 690
  • آی پی دیروز : 438
  • بازدید امروز : 2,502
  • باردید دیروز : 1,813
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,502
  • بازدید ماه : 2,502
  • بازدید سال : 119,015
  • بازدید کلی : 5,300,013