loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 386 شنبه 1394/01/29 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه جالب و زیبا

 

  شعر،قافیه نمیخواهد!
سطر به سطر، آغوشم را ردیف کردم! تو فقط بیا...

 


 
 انتظار
زیباترین نقاشی دنیاست
وقتی حاصل تصویرش
تو باشی ...

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه جالب و زیبا

 
تورا از وقــــــــــــتی که به قــــنوت نمازم پیوستی خالصانه دوستت دارم

 

 

 
 من از تمام دنیـــا ...
فقط آن دایـــره ی مشکے چشمـــان تـــو را میخواهم ..،
وقتے که در شفافیتش ........
بازتاب عکس خـــودم را میبینم ...!!!
 

 

 
 هــــــیچی تو دنیـــــــا ..
به اندازه بغل محکم و عاشقانه..
کـــسی کــه دوســــتش داری ..
به آدم آرامــــش و امنـــیت نمیــده !!
 


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه جالب و زیبا

 
 قیمت ندارد نازنینم
میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم عاشقتم

 


 آسمان نیستم که
هر پرنده سهمی از من باشد
من آن پرنده ام که
سهم آسمانش را
از چشمان تو میخواهد

 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه جالب و زیبا

 
خـــراب شــود
کــافه ای که عــطرت را سِـــرو می کنــد
” هنــوز “

 

دست نخورده ترین احساساتم را
براى روز مباداى عشق تو در دلم احتکار کرده ام
 

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه جالب و زیبا


تو میروی …
اما بدان چیزی عوض نمی شود
پای ما تا ابد گیر است …
من و تو
شریک جرم یک مشت خاطره ایم

 


می خواهمت …
این خلاصه تمام حرف های عاشقانه دنیاست

 

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه جالب و زیبا


لحظه لحظه در دلم ‏عشق‬ تو غوغا می کند
کی خدا رحمی به حال این دل ما می کند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 537
  • آی پی دیروز : 438
  • بازدید امروز : 1,967
  • باردید دیروز : 1,813
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,967
  • بازدید ماه : 1,967
  • بازدید سال : 118,480
  • بازدید کلی : 5,299,478