loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 481 دوشنبه 1394/04/08 نظرات (0)

لقمان را گفتند:ادب از کی آموختی؟؟


گفت:دبستان


گفتند:دبستان؟؟؟؟؟


گفت کس ننه لهستان...


بازی رو لقمان هم تاثیر گذاشته


.


.


.




اینقد بدم میاد دارم صحنه آهسته میبینم


یهو والیبال میذارن


. . . اه !


.


.


.


فدای سر تک تکشون


فدای ۱ ۲ ۳ گفتناشون


فدای اخمای شهرام


ژستای فرهاد.ق


شیرجه ها ی فرهاد.ظ


دفاع های سید


جاخالی های سعید


آبشارای قدرتی امیر


تولده کواچ


جهشی موجیای عادل


فریادا و خوشحالی های خاص مجتبی


مظلومیت میلاد


.


.


.


با این حجم مردمی که ریختن تو پارکها دارن والیبال بازی می کنن


خدارو شکر می کنم که تیم ملی شمشیر بازیمون هیچ پخی نشد !


.


.


.


من با والیبال آشنایی نداشتم


تا اینکه با توپ جمع کنای لهستانی آشنا شدم


الآنم هدفم تیم ملیه واسم دعا کنید


.


.


.


درخواست جدید گروه 5+1 از ایران:


غنی سازی اورانیوم رو بیخیال،


رشد والیبال تون رو متوقف کنید هرچه زودتر…


.


.


.


اعتراف میکنم تنبلی من و دوستم در حدیه که


وقتی داریم والیبال بازی میکنیم


بعد از اولین باری که توپ میافته زمین،


بازیمون به فوتبال تبدیل میشه!!!!…


.


.


.


تو خونه ما یه قانون ناگفته هست که میگه:


هر وقت والیبال رو نگاه نکنی امتیاز میگیره


هر وقت نگاه میکنی گند میزنه


.


.


.


واقعا سعید معروف اول والیبال بوده . . .


بعد دست وپا درآورده…


.


.


.


دیروز یه دختره رو اد کردم بعد مسیج داده : والیبال چی شد ؟


گفتم ایران سه هیچ برد


میگه گلها رو کی زد ؟؟


گفتم سه تا شو علیرضا حقیقی


گفت : وااااااااای حقیقی عاشقشم


یجوری بلاکش کردم که بابای مارک (صاحب فیس بووق!)هم وساطت کنه نتونه پیدام کنه


.


.


.


والیبال یعنی والیبال ایران


یعنی افتخار


یعنی غیرت


بزن کفو ب افتخار بچه های باغیرت


.


.


.


دیگه وقتشه دست از سر علیرضا حقیقی بردارین


نوبتی هم باشه نوبت سعید معروفه


.


.


.


مورد داشتیم شخصی توی عروسی مدعی شده غذا بهش نرسیده


داماد تقاضای ویدئو چک داده


.


.


.


ﻗﺴﻢ ﺑﻪ :


ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻫﺎی ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻭ ﺁﺭﻣﯿﻨﻤﻮﻥ


ﺟﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﻫﺎﯼ ﺳﻌﯿﺪﻣﻮﻥ


ﺩﻓﺎﻉ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺪﻣﻮﻥ


ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻫﺎﯼ ﻇﺮﯾﻔﻤﻮﻥ


ﺍﺳﭙﮏ ﻫﺎﯼ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﻭ ﺍﻣﯿﺮﻣﻮﻥ


ﻧیس


ﮐﺴﯽ


ﺩﺭ ﺣﺪﻣﻮﻥْ


.


.


.


خیلی دوس داری برگردی ، مگه نه ؟؟؟


.


.


.


.


.


 

اس ام اس کواچ به ولاسکو


ارسال شده توسط:دوست خوبم فردین درود

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 250
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 804
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 9,667
  • بازدید سال : 84,008
  • بازدید کلی : 5,265,006