loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 307 دوشنبه 1393/04/02 نظرات (1)

 

جوک جدید و خیلی خنده دار

یه فوتبال قدیمى رو دیدم که دوباره گزارشش کرده بودن،گزارشگره میگفت: 
حااالا، مرحوم سیروس قایقران ،خود مرحووووووم ، تک به تک با دروازه بان...

 

به لیلا هم پاس بدید
اهنگ جدید مازیار فلاحی برای جام جهانی

 

دیدین بعضیا وقتی می شینن رو صندلی چرمی بعد صدا میده، 
یه بار دیگه صداشودر میارن که بگن مال صندلی بوده؟!! 
فاجعه اونجاست که صداش دیگه در نیاد:(((((

 

دختر: بیا خواستگاریم،پسر: صدات نمیاد بلندتر صحبت کن! 
دختر: گفتم بیااااا خوااااستگاریم، 
پسر: صداتو برای من بلند میکنی هرچی بین ما بود تموم شد...!!!:|

 

دختر همسایمون بهم زنگ زده میگه :چرا ADSL من نیمیره تو اینترنت؟
بهش میگم :کدوم چراغا روشنه؟میگه :چراغ اتاقم و مهتابى آشپزخونه ...
تازه فهمیدم چرا خواستگار نداره

 

شکسپیر:یا به اندازه آرزوهایت تلاش کن یا به اندازه تلاشت آرزو کن
......
.....
......
برداشت:اگه نمیتونی گوه بخوری، گوه میخوری گوه بخوری .

 

 

 

-اقا داماد چی کاره ان؟

-کارشناس مسائل روز سیاسی،اجتماعی و اقتصادی ایران،خاورمیانه و جهان

-اها بعد کجا کار میکنن؟؟؟

-رو تاکسی

 

 

 

دختره پست گذاشته :

اگه میخواین بفهمین مخاطب خاص شما به شما علاقه داره یا نه ...

وسط یکی از بازی های ایران تو جام جهانی بهش زنگ بزنید ...

اگه بازی رو ول کرد و جوابتون رو داد یعنی عاشقتونه ...

 

 

اگه جواب نداد دیگه به اون رابطه ادامه ندید

مهم نیست که : کی باشیم ، کجا باشیم ، چرا باشیم ، چطور باشیم. مهم اینه که:

با هم باشیم و به یاد هم باشیم و شاد باشیم که نیستیم....

خاک بر سرمون :))))))

 

 

دختره شمارمو شانسی گرفته

میگه میخام بیشتر باهات اشنا بشم میشه اسمتو بگی؟

(با خودم گفتم بزار یه شوخی آبدار بکنم اول کاری یه کم باهام بخندیم)

گفتم سید موسی علمداری هستم،تو سازمان اطلاعات کار میکنم

الان سه هفته س گوشیش خاموشه بنده خدا....  

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 384
  • بازدید امروز : 1,419
  • باردید دیروز : 1,429
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 8,106
  • بازدید ماه : 23,054
  • بازدید سال : 114,081
  • بازدید کلی : 5,295,079