loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 272 دوشنبه 1393/04/02 نظرات (0)

جوک داغ و خنده دار سری جدید 2014

 

تو آزمایشگاه استاد واسه دانشجو ها یه آزمایش انجام داد؛ یه قطره الکل ریخت روی یه کرم، کرمه به خودش پیچید و مرد؛ استاد گفت: دیدید الکل چه بلایی سر سلول ها و موجودات زنده میاره، پس چه نتیجه ای درباره مصرف نوشیدنی های الکلی میگیریم؟؟؟؟ دانشجوها گفتند: نتیجه میگیریم که نوشیدنی های الکلی بخوریم تا کرم های بدنمون بمیرن!!!!!!!!

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

ملت چه بیکارن !

یکی مزاحم میشد هی اس هی زنگ…جواب نمیدادم که بیخیال شه…

دیگه تماس نگرفت

بعد چند روز اس داده :

ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود ، شرمنده،چه خبر؟

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

چه ها فک نمی کنید اینا دیوان حافظ رو هم عوض کردن آخه تفال زدم ببینم یارانه بهمون تعلق میگیره یا نه اومده:دوش دیدم که ملائک قید یارانه زدند انصرافی بنوشتند و به سامانه زدند

 

 

 

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

این پسرا خیلی جالبن موقع دعوا میشن بچه پایین شهرن موقع مخ زنی همشون بچه بالا شهرن

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

امروز رفتم اینستاگرام مامانم اومده میگه توی این ایثارگران چیکار میکنی شب و روز
من :|
مامان :|
ایثارگرانِ اینستاگرام :|

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

بابام طوری فرم ثبت نام یارانه رو پر کرده که امروز از کمیته امداد واسمون کمکهای مردمی اومده بود :|

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

ازبس ایرانسل لیست آهنگ پیشواز فرستادو من نگرفتم پیام داده، مشترک موردنظراگر وضعیت مالی شما تااین حد بد است عدد ۵ را به شماره 7575 ارسال کنیدتابه شما کمک مالی شودبازم هیچی نفرستادم پیام داده گدا به این شماره تک بزن قطع کن

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

مورد داشتیم طرف گوشیشو برده...........دکتر که pou رو ختنه کنه :|.

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

دیدی درد نداشت؟.........جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه....یعنی اون همه اشک ماله شوق بودهaah

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

عاقا یه سوالبه pou یارانه تعلق نمیگیره??!??!¿¿¡ عاخه لامصب خرجش زیاده :|

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

یکی از فانتزیام اینه که با یه دختر فقیر دوست بشم بعد دو سه ماه که فهمید عاشقشم بگه که دختر بزرگترین تاجر ایرانه و داشته عشق منو امتحان میکرده ! بعد منم ناراحت شم باهاش کات کنم

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

پسر در حال دویدن...

زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه ؟؟؟؟؟؟؟؟چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی ؟؟؟؟؟، پاشو ؟؟؟؟! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی")

یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!

یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!

**************************

دختر در حال راه رفتن...

دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...

یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟

یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده ،

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

تو داری میری :|

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم :Dicon_lol.gif

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

ﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :

ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ :|

++++++++++++++++++++++

سی خنده
++++++++++++++++++++

 

مسیج دختر : سلام عزیزم

پسر : سلام عشقم ...(sending failed)

دختر : عزیییزم ؟!

پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)

دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ (

پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)

دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!

پسر : لعنتی ! برو به جهنم! (message send!!!)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,004
  • بازدید ماه : 8,954
  • بازدید سال : 83,295
  • بازدید کلی : 5,264,293