loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 194 جمعه 1393/02/26 نظرات (0)

 

مجموعه کامل و زیبا از پیامک های بوسه

دوست دارم تو را ببوسم طعم لب های تو شاید جزو چهار مزه ی اصلی نباشد اما طعم زندگی میدهد …

 

گاهی دلم می خواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم

و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم

 

بوسه هایت انار را می ترکاند

نفس هایت سیب را می رساند

آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو

 

هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر

من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران روی صورتت هم حسودی می کنم

 

بخــواب تــا نگــاهــت کنــم

و بــرای هــر نفــس تــو

بــوســه‌ای بنشــانــم بــه طعــم

هــر چــه تــو بخــواهــی

 
 

 

داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـت

و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانت بیـــرون می کشـــم

بــه تـلـــافـی تمـــام روزهــایـــی کـــه می خــــواهمت و نیسـتـــی  …

 

سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـم هـایــت  دسـت خـــط ِ کــیـست !

که بــوســیـدنــش سـجــده ی شکر دارد !

 

دیگر هیچ مزه اى دلچسب نخواهد بود

من تمام حس چشاییم را روى لبانت جا گذاشته ام

 

مــرا ببــوس

روزهــای سختــی در پیــش اســت

بگــذار تــو را کمــی پــس‌انــداز کنــم

 

بوسیدن تو تنها تکراریست

که تکراری نمی شود

 

کاش فراموشت می‌کردم

با عبورِ هر نفس در ازدحامِ خاطره‌ی لب‌ها

از ول وله‌ی بوسه و مکث

 

فنجان چای توام

ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت

 

درست وســـــط پیشــــانـــی ات

می شـــود قبلـــــه گــاه لب هــای مــــــن

بـــــــوسه هــایـــــم را همان جــا حوالـــــه می کنـــــم

 

 

دیشب خدا آروم صدام کرد و گفت : خوابی ؟

عشقت داره قربون یکی دیگه میره

اونوقت تو راحت خوابیدی !؟ … لبخندی زدم و گفتم :

“خدا جونم ” ، این همون مخلوقی هست

کـه وقتی آفریدیش ، به خودت آفرین گفتی . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

اقیانوسها و جزایر را در می‌نوردم ، کنار تو می‌نشینم با تو سخن می‌گویم

بر موهایت دست می‌کشم ، دستهایت را در دستهایم می‌گیرم و برمی‌گردم

بی‌آنکه مرا دیده باشی . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

هنوز هم از بین کارهای دنیا

دل بستن به دلت

بیشتر به دلم میچسبد . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

عشق یعنی روح را آراستن

بیشمار افتادن و برخاستن !

هر که با عشق آشنا شد مست شد

وارد یک راه بی بن بست شد!

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

ﺑﯿﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ

“ﻣﺮﮒ” ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺑﯿﻨﺪﺍﺯﺩ

“ﻓﺎﺻﻠﻪ” ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

خدا

” تو ” را که می آفرید

حواسش پرت آرزوهای “من” بود

شدی همان آرزوی من . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

ناسپاس از عشق پاکت نیستم

من که عمری با خیالت زیستم

دوستت دارم به جان تو قسم

روی حرفم تا ابد می ایستم!

* * پیامک عاشقانه و خفن * *

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد

سالها رفت و دل من سنگ نشد

ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود

نامت از صفحه این خاطره کمرنگ نشد

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

مَردی که عَطر ِ تو را زده بود

در خیابان از کنارم گذشت

و این یعنی : قتل غیر عمد . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

دوست داشتنت

تنها کار “عاقلانه ای” است که

از “دلم” بر می آید !

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

یه روز یکی وارد زندگیت میشه که از تمام کسایی که ترکت کردن

به خاطر رفتنشون تشکر میکنی . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

تاریخ برای من فقط یک سلسله دارد

سلسله ی موی تو . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

چون طفل سِرتِقی که می کِشَدَش مادرش به خاک

دل خواسته تو را و برایم نمی خرند . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

پیش از تو هیچ اقیانوسی را ندیده بودم عمود برزمین بایستد . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

تمامی مرگ‌ها تنها دو دسته‌اند :

مردی نفس نمی‌کِشَد

و زنی که حرف ، نمی‌زند . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

می ترسم

کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

همین که قاصدکی را فوت کنی

تا عطر نفس هایت را با خود بیاورد

برای دلم کافیست . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

و چه انتظار بزرگی است

اینکه بدانی

پشت هر “دوستت دارم”

چقدر دوستت دارم . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

نگران نباش

نمی شود دوستت نداشت

لجم هم که بگیرد از دستت

دفترچه ی خاطراتم

پر از فحش های عاشقانه میشود !

****************************************

درخت هم که باشی

من

دارکوبی می شوم که هفتاد و سه بار در دقیقه

تو را می بوسد . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

نالیدن از این فاصله ها کار قلم نیست

در خانه ی ما جز غم دوری تو غم نیست

افسانه نگو چگونه دست از تو کِشم من ؟

من عاشق چشمان تو ام! دستِ خودم نیست . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

مرد رویایی کسیه که حتی وقتی مثل سگ و گربه به جون هم افتادین

شب نذاره از تو بغلش جم بخوری و بگه : آشتی نکردیما !

ولی “من” بدون “تو” خوابم نمیبره

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

زندگی را بی بهانه میخواستم

ولی غافل از اینکه داشتن تو

قشنگترین بهانه ام شد . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

نخواستنت رو بلد نیستم

نداشتنت رو یادم نده . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

عشق یعنی

وقتی دور هستید دلتنگ شوید

اما

از درون احساس گرما کنید

چون در قلبتان به هم نزدیکید . . .

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند

چون من که آفریده ام از عشق

جهانی برای تو

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

من به بعضی چهره ها چون زود عادت می کنم

پیش شان سر بر نمی آرم ، رعایت می کنم !

این دهان باز و چشم بی تحرک را ببخش

آن قدر جذابیت داری که حیرت می کنم

 

*******جدیدترین پیامک عاشقانه********

 

ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ

ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻮﺳﻪ

ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻮﺩﻧﺶ

ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﺤﺴﯿﻨﻪ

ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ

ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺲ ﺗﺸﮑﺮﻩ …

ﻭﻟﯽ …

ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ !؟

ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ …

ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌیه

 

 

 

در پی این بـ ــ ــ ــ ــ ــاران
من تو را می جویم
تــــــــو نسیم پس از عاشق شدنی …
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه

قانون جاذبه را سیب کشف کرد وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند
با تو باید مثل باران حرف زد !
.
.
.
.
در مســـیرِ پیـــــدا کردنتــــ …
یک دنیــــا خاطــــــــره گــــــم کــــرده امــ …
.
.
.
.

با من رفت و آمد نکن
رفتن فعل قشنگی نیست ؛ با من فقط راه بیا …
.
.
.


استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
حَرفایی که نِمیگی وُ اَز توُ چِشات میخوُنَم
به یادِ مَن نَباشی ـَم به یادِ تو می موُنَم
هَمیشه اوُن نِگاهِ تو حَرفایِ تازه داره
با مَن دوباره حَرف بِزَن بازَم بِخَند دوباره
بِخَند، وَقتی میخَندی میگم غُصّه رو بی خیالِش
بِخَند که غَم اَز توُیِ شِعرام بِره رَدِّ کارِش
آره بِخَند، وَقتی میخَندی غَم کاری باهام نَداره
بِخَند که این غُصّه دیگه سَر به سَرَم نَذاره

.
.
.
.

لبانت طعم انار می دهند
بهشت را دانه دانه بر لبانم بگذار !
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
شاید تو از شعرهای من چیزی نفهمی اماشعرهای من,خوب تو را می فهمند!!
.
.
.
.

 

جاده لحظه به لحظه با من می آید
گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
بس کن چقدر خیره به امواج می شوی ؟
دریا که مثل چشم تو زیبا نمی شود !!!
.
.
.
.

 

نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟
نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟
نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟
تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …
.
.
.
.
مـــــن ک عاشق بچه گونه حرف زدن توام !
نمیدانی چ مجنونی میشوم به هوس نــــاز های تو عـــــــشق من
دست در دستم بگذار تا تمام سختی هارا برایت با جان بخرم…
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه

در انتظار آغازی دیگرم ، انتخاب مجدد جفت ها ، تا شاید این بار نوحی بیاید و مرا برگزیند در کنار “تو” !
.
.
.
.
اگر موهایت نبود
باد را چگونه نقاشی میکردم ؟!
.
.
.
.
فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشتِ خدا
سقوط‌ همیــــــــــــــشه دردناک است !
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
یک روز می بوسمت !
یک روز که باران می بارد …
یک روز که چترمان دو نفره شده …
یک روز که همه جا حسابی خیس خیس است …
یک روز که گونه هایت از سرما سرخ سرخ شده …
آرامتر از هر چه تصورش کنی
آهسته می بوســــمت …
.
.
.
.

تنها پاهای سست میدانند چه بار سنگینی ست وسوسه دیدن تو !
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
چیزی در سینه ام به شکلی بدخیم تو را می خواهد !
.
.
.
.
به تـــ ــــو بدهکارم…
دست کم یک جان برای هر لبخندت … !
.
.
.
.

آغوشم درست به اندازه خودت جا دارد
قدِ تمام مچاله شدن هایت
قدِ تمام حفاظتی که از تو آرزو دارم
و قدِ تمام احساسی که از بدرد چیزی خوردن مرا خوشحال می کند !
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
دستهایت بوی آغوش
دلت بوی عشق
چشمانت بوی مهربانی
و لبانت بوی لبخند می دهد
چقدر معطری تو
.
.
.
.

شاید یک روز یک نفر جوری آدم را بخواهد که خواستنش به این راحتی ها تمام نشود !
“سیلویا پلات”
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
دیگر هیچ مردی ب خاطرات سر ب بیابان نمیگذارد…ساده شده ای لیلی جان…مردان روزگار ما با یک کلیک روزی هزار بار عاشق می شوند…
.
.
.
.
امروز به پایان می رسد ، از فردا برایم چیزی نگو
من نمی گویم فردا روز دیگریست ، فقط می گویم تو روز دیگری هستی ، تو فردایی… همانکه باید بخاطرش زنده ماند !
.
.
.
..
.
.
.
گویی زخم خورده ام از تیغ نگاهت که اینگونه شعرهایم بند نمی آیند !
مرحم نباش ، رحم نکن …
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
وقتی مرا بغل کنی
چنان جاذبه ی آغوشت به جاذبه ی زمین غلبه میکند که روحم به پرواز درمی آید…
.
.
.
.

تو میدانی از مرگ نمی ترسم
فقط حیف است هزار سال بخوابم و خواب تو را نبینم !
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
کاش بی واسطه بودم
با ستاره ها ، با خواب ها و با هر آنچه که تو صدایشان می کنی…
کاش مهتاب بودم پشت در پنجره ات ، باران بر سقف خانه ات و یا هوا در چهاردیواری اتاقت !
.
.
.
.
به پنجره سری بزن ، باد را بوسیده ام !
.
.
.
.
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیست
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است !!!
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
این بهار یک اتفاق خوب کم دارد ؛ رخ بده !
.
.
.
.
چنگل رد پای باران ست
ویرانه رد پای باد
و من رد پای توام
همیشه تمام می شوم ، پشت در خانه ات !
.
.
.
.
تو گرمِ سخن گفتن و از جامِ نگاهت
من مست چنانم که شنیدن نتوانم …
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
صیاد که تو باشی طعمه هم نمی خواهم
فقط بنشین کنار رود و نامم را صدا بزن !
.
.
.
.
دوست داشتنت را نه با حرف نه با بوسه و نه با هیچ چیز دیگری نمی توانم بیان کنم
تنها کاری که از دستم ساخته است ؛ این است که به چشمانت زل بزنم تا خودت از چشمانم ببینی که چقدر دوستت دارم !!!
.
.
.
.
رویا بوسیدن توست زیر آبشار گیسویت
آنها که در خواب می آیند ، سراب های بی آبند !
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
تمام دنیا هم که بروند
تمام دنیا هم که نباشند
تمام دنیا هم که مرا نخواهند
تمام دنیا هم که آوار شود بر سرم
تمام دنیا هم که دل خراب مرا خرابتر کنند
تو هستی …
آغوش تو باشد ، بوسه‌‌های تو باشد ؛ همین برای یک عمر زندگی‌ کافیست !
.
.
.
.
زندگی برای زنده ماندن به تو نیاز دارد ؛ پلکانت را طلوع کن !
.
.
.
.
تو در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی که در کنار تو بودن چه حالی دارد !
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
می شود دوستم باشی ؟
طلوع که سر گرفت بگویی : روزت زیبا
غصه ام گرفت بگویی : هستم
دلگیر بودم بگویی : می شنوم
دلم می خواهد باشی ، جای همه نداشته هایم !
.
.
.
.
تو رنگ میدهی به لباسی که می پوشی
بو میدهی به عطری که می زنی
معنا میدهی به کلمه های بی ربطی که شعرهای من می شوند !
.
.
.
.
.
.
بگذار دوستت بدارم آنچنان که خورشید زمین را دوست می دارد
بگذار تو را در آغوشم کشم همچون همآغوشی زیبای موج و ساحل
بگذار تنها با تو بمانم مثل وفای ماهی به دریا …
.
.
.
استاتوس و اس ام اس عاشقانه
متن زیبای عاشقانه
جملات عاشقانه
دوست داشتنت اندازه ندارد ، حجم نمی خواهد وقتی تمام کشور وجودم سرزمین حکمرانی توست !
.
.
.
.
شاید برای تو فراوان باشند کسانی که اندازه ی من دوستت دارند اما برای من کم که هیچ ، وجود ندارد کسی که اندازه ی “تو” دوستش داشته باشم !

 

 

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن


 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار

تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار

 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود .

 

 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

منو بخشیدی و من چشمامو بستم

تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم

که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم

منو ببخش ، منو ببخش …..


 

 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
r

 

منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم
می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم….
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم …


 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

گر تو را از ابلهی کردم رها ، برمن ببخش/بر سر پیمان نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش

راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان/اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش


 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 
 
 
 
 
 
 
 

من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو


 

 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش
توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش

 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره


 

 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مرا ببخش که همیشه می گویم دوستت دارم / مرا ببخش اگر می بینم که نیستی و باز هم از آن چه نباید ، می گویم / مرا ببخش اگر دل داده گی ات را برای خود می خواهم /من آن یار بی غم نیستم

 

 
 
 
 
 
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

منو ببخش بخاطر همه ی محبت های بیجا ، منو ببخش بخاطر همه کم محبتی هام
منو ببخش بخاطر همه ی دیدنت ها ، منو ببخش بخاطر همه ی نادیده گرفتنهات
منو ببخش بخاطر همه ی توجه کردن های بیجام ، منو ببخش بخاطر ندیدن همه ی توجه هات
منو ببخش بخاطر همه ی دوست داشتنت هام ، منو ببخش بخاطر همه ی دوست داشتنم هات

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 250
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 804
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 684
  • بازدید ماه : 10,324
  • بازدید سال : 84,665
  • بازدید کلی : 5,265,663