loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 347 دوشنبه 1393/04/23 نظرات (2)

رومیسا مبتلا به سندروم ویور است .این عارضه موجب رشد بیش از حد وی شده است. خانم رومیسا گلگی اهل ترکیه با ۲ متر و ۱۳ سانتی متر قد نام خودش را در کتاب گینس به ثبت رساند تا جوانترین دختر قد بلند دنیا لقب گیرد.

 

رومیسا دختر 17 ساله مبتلا به سندروم ویور است. او اهل سافرانبولو واقع در ۱۲۰ کیلومتری شمال انکارا می گوید شکستن رکورد گینس یکی از ارزوهای بزرگ من بوده است.

وی می افزاید شکستن رکورد گینس کار هر کسی نیست و افراد مخصوصی قادر به انجام ان هستند و اکنون افتخار می نمایم که من یکی از انها هستم. رشد او در این اندازه متوقف شده است. به علت دراز بودن بیش از حد وی قادر به حفظ تعادل خود نیست و مجبور از وسیله چهارپایه کمک بگیرد

 

 

 

 

 

 

این دختر 17 ساله بلند قدترین دختر دنیا + عکس
 

 

 

 

این دختر 17 ساله بلند قدترین دختر دنیا + عکس

این دختر 17 ساله بلند قدترین دختر دنیا + عکس

این دختر 17 ساله بلند قدترین دختر دنیا + عکس

 
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سلام در تاریخ 1393/04/23 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
تبادل لینک میکنم اما فقط در صفحه اول
اگه اسپمر هم داشته باشی به ازای بنر تو وبلاگم باهات تعویض میکنم تا موقعی که از کار نیفتاده باشه که اونم واسه تبلیغ وبلاگ خودم میخام

این نظر توسط Amirhossein در تاریخ 1393/04/23 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

سایت شما هم عالیه دوست عزیز مطالبتون داغ و خواندنیست ممنونم که به سایت ما هم سر زدی
با تشکر امیرحسین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 250
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 804
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 9,785
  • بازدید سال : 84,126
  • بازدید کلی : 5,265,124