loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 390 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (0)

اس ام اس جالب و خنده دار

تحقیقات دانشمندان نشون داده

جمله ” تا۵ دقیقه دیگه آماده ام.” خانوما

و جمله ” تا ۵ دقیقه خونه ام.” آقایون

یه معنی رو میده!!!

محققان به این نتیجه رسیدن که ۱۸۷۴۶۳۷۲۴۶۴۳۴۶۷۵۴نفر در جهان مبتلا به تنبلی هستند چون که حاضر نیستند حتی این عدد رو کامل بخونن!
نخند تنبل! ^_^

میدونین فرق کلاغ با قناری چیه ؟!
.
.
.
.
هیچ فرقی ندارن ، فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک اس ام اس زشت بالای 18 سال

طرف داشته میمرده به پسرش میگه به مردم بگو ایدز داشتم! پسره میگه چرا؟ یارو میگه : هم بیماری با کلاسیه هم بعد از من کسی ننتو نمیگیره…!!!

آیا می دانید که :.

.قلقلک دادن فرد مبتلا به اسهال مانند شوخی با اسلحه در حالت رگبار است

 

روش دفع انگل:۱۰روز تمام فقط چایی و بیسکویت میخوری روز ۱۱ فقط چایی میخوری دراین صورت کرم میاد بیرون و میگه بیسکویتش کو؟!!!!!!!!!!!!

 

گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست

گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!

.

.

.

اس ام اس خنده دار

زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه:

من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم..

لطفا یه چیز خوب به من بگو

شوهر: بیناییت فوق العادست عزیزم!!!

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

وصیت غضنفر :

من از شب اول قبر میترسم منو شب دوم خاک کنید !

.

.

.

اس ام اس جالب و خنده دار

تحقیقات دانشمندان نشون داده

جمله ” تا۵ دقیقه دیگه آماده ام.” خانوما

و جمله ” تا ۵ دقیقه خونه ام.” آقایون

یه معنی رو میده!!!

.

.

.

sms جوک جدید

برای کاهش وزن ابتدا سر خود را به چپ و سپس به راست بچرخانید

این حرکت را چند بار در موقع تعارف شیرینی، شکلات، تنقلات

و غذاهای چرب و چیلی انجام دهید !

حتما لاغر میشوید .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس ها

برای یک زن زیاد مهم نیست شوهرش کجاست

همینکه بدونه به شوهرش خوش نمیگذره براش کافیه!

جوك هاي باحال

ﺑﻪ ﮐﺎﻓﻪ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ

ﻧﮕﺎﻩ ﺳﻨﮕﯿﻨﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :

ﺯﺭ ﻧﺰﻥ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ یه ﻫﻔﺘﺲ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺷﺪﻩ

جوك هاي باحال

دخـتـرای ایـرانـی دو دسـتن

دسـتـه اول کـه اصــَـن حــرفــشـو نـــزن…!

دسـتـــه دوم کــه هــیچــی دیـگـه

جوك هاي باحال

دلجویی یارو از زنش:

-دیروز چت بود؟

هیچی

-امروز چته؟

هیچی

-نبینم فردا چت باشه ها

جوك هاي باحال

دقت کردین یک پاک کن هیچوقت تموم نمیشه

بلکه نصف میشه یا گم میشه یا دزدیده میشه؟

نه جان من دقت کرده بودین ؟!

جوك هاي باحال

روش تست زنی من % 100 تضمینی

اگر بین دو گزینه شک کردید اون گزینه ای رو بزنید که از نظر شما اشتباهه

جوك هاي باحال

من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده با این مضمون که :

با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟ یا فقط باید آیفون باشه ؟

جوك هاي باحال

ایرانسل ساعت ۷ صبح :

تنها با ۵۰۰تومان برنده خودروی بی ام و باشید

ایرانسل ساعت ۲ ظهر :

تنها با ۲۵۰تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید

ایرانسل ساعت ۱۲ شب :

شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید

هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی. تنها با ۱۰۰ تومان !

ایرانسل ساعت ۴ صبح :

به من بگو با اون ۵۰۰۰تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکاااااار کنی لامصب ؟

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 455
  • آی پی دیروز : 384
  • بازدید امروز : 1,587
  • باردید دیروز : 1,429
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 8,274
  • بازدید ماه : 23,222
  • بازدید سال : 114,249
  • بازدید کلی : 5,295,247