loading...
سايت سرگرمي و تفريحي سي خنده
محمد هادی حسینی بازدید : 729 شنبه 1393/07/26 نظرات (2)

 آهنگ جديد عليرضا كريمي به نام تنها+پخش آنلاين

لینک دانلود تصحیح شد

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 

متن آهنگ علیرضا کریمی بنام تنها:
ببین حالم تواین روزا چقد داغونه داغونه
دیگه حتی تو برگردی دلم پیشت نمیمونه
.
.
.
یه روزی بودی همخونم یه روزی همدمم بودی
این روزا پیش اونی تو یه روزی پیش من بودی
یه روزی عاشقم بودی میگفتی بی تو میمیرم
اما حالا کنار اون میگی دستاتو میگیرم
.
.
.
ببین حالم تواین روزا چقد داغونه داغونه
دیگه حتی تو برگردی دلم پیشت نمیمونه
منم تنها تواین روزا توهم کنار اون خوش باش
توهم یه روز میشی تنها بفکر اون روزاتم باش
وقتی بیای سراغ من دیگه از من نشونی نیس
میمونی مث من تنها میمونی با چشای خیس
اونقد میمونی تو تنها میشی غمگین و پ‍‍‍زمرده
میای سراغ من یه روز میبینی عاشقت مرده

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آی پی بازدید در تاریخ 1393/07/28 و 1:46 دقیقه ارسال شده است

میخاهی آمار بازدیدکننده واقعی سایتت روزانه چندین برابر بشه حتی یه ریال هم پول خرج نکنی
پس به این آدرس بیا بگو میخاهی وبلاگی پربازدید اون هم بازدید واقعی داشته باشی


اینجا کلیک کن:

http://ipbazdid.ir

این نظر توسط ندا در تاریخ 1393/07/27 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید اگر باتبادل لینک با سایت های موافقید ابتدا ما را لینک کنید سپس ما را با خبر کنید
دوستیابی و چت روم www.dostsho.ir
دانلود آهنگ جدید www.radinfun.ir
سایت ساز رایگان www.asia98.ir

باسپاس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1875
  • کل نظرات : 1080
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2633
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,328
  • بازدید ماه : 9,278
  • بازدید سال : 83,619
  • بازدید کلی : 5,264,617